تجدید بیعت با معلم اخلاق
به مناسبت هفتۀ بزرگداشت مقام استاد و همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) جمعی از استادان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه امام صادق (علیه السلام) با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزاده حمزه بن موسی الکاظم (علیه السلام) یاد و خاطرۀ استاد بزرگوار حضرت آیت الله مهدوی کنی را گرامی داشتند.
ادامه مطلب

.jpg)