مقدمات برگزاری دوازدهمین جشنواره پژوهش برتر
مقدمات برگزاری دوازدهمین جشنواره پژوهش برتر
به منظور بزرگداشت روز پژوهش و تقدیر از آثار برگزیده پژوهشی در دوازدهمین جشنواره پژوهش برتر (28/9/90) اداره کل پژوهش حوزه معاونت پژوهش و فناوری اقدام به جمع آوری آثار پژوهشی اعضای هیات علمی ، اساتید، محققان ، دانش آموختگان و دانشجویان نموده است تا در یک رقابت علمی از برترین آنها تقدیر شود.
بدینوسیله از جمیع اساتید ، محققان و دانشجویان جهت ارسال آثار دعوت بعمل می آید.
گزارش کارگاه اصطلاح¬شناسی واژگان تخصصی عربی (2)
(فلسفه و کلام)
مدرس: دکتر مسعود فکری
زمان برگزاری: 26 شهریور 1390 از ساعت: 1:45 الی 4:40
27 شهریور 1390 از ساعت: 1:45 الی 5:00
ساعت: 5:30 ساعت تعداد کل شرکت¬کنندگان: 17 نفر
(فلسفه و کلام)
مدرس: دکتر مسعود فکری
زمان برگزاری: 26 شهریور 1390 از ساعت: 1:45 الی 4:40
27 شهریور 1390 از ساعت: 1:45 الی 5:00
ساعت: 5:30 ساعت تعداد کل شرکت¬کنندگان: 17 نفر
در راستای سیاست تقویت بنیه علمی کارگروه علمی ترجمه به زبان عربی در 18 خرداد 1390؛ دومین کارگاه علمی اصطلاحشناسی به زبان عربی با رویکرد به اصطلاحات فلسفی و کلامی برگزار گردید .
لازم به ذکر است اولین کارگاه پس از برگزاری آزمون جذب و تصحیح اوراق و اعلام نتایج با عنایت به هماهنگی به عمل آمده از طریق مدیر علمی کار گروه ترجمه خانم محسنی پس از هماهنگیهای لازم با معاونت محترم پژوهشی در 11 و 14 تیر با تدریس خانم سبکروح برگزار گردید.
از این رو موارد ذیل جهت برگزاری کارگاه خدمتتان به شرح ذیل اعلام می¬گردد:
1ـ شناسایی مدرس آشنا با اصلاحات فلسفی و هماهنگی با مدرس کارگاه
2ـ تهیه متن پیامک جهت ارسال به پذیرفته گان در خصوص زمان و مکان شرکت در کارگاه اصطلاحشناسی واژگان تخصصی عربی (فلسفه و کلام)
3ـ هماهنگی زمان و مکان برگزاری کارگاه با امور اداری
4ـ هماهنگ پذیرایی ورود اعضا و مدرس به دانشگاه و اعلام اسامی با امور اداری
5ـ تهیه راهنمای محل برگزاری کارگاه و نصب آن در محوطه
6ـ تهیه کاربرگهای مورد نیاز از قبیل: نظرخواهی کارگاه؛ حضور و غیاب و ....
7ـ هماهنگی با مدرس جهت تکثیر اطلاعات مورد نیاز کارگاه
8ـ تهیه و آماده سازی ملزومات مورد نیاز از قبیل نمونه چکیده¬ها
9ـ حضور و غیاب از شرکت کنندگان
10ـ هماهنگی جهت ضبط و فیلم برداری از کارگاه با معاونت پژوهشی
11ـ رایزنی و هماهنگی کلیه امور با مدیر کل و معاون محترم پژوهشی
12ـ تهیه گزارش از برگزاری کارگاه
13ـ دعوت از ریاست و معاونت و مدیر کل محترم پژوهشی جهت حضور در کارگاه
14ـ بایگانی اسناد و مدارک مربوط به کارگاه
15ـ تسویه حساب با مدرس کارگاه
16ـارسال چکیدههای فلسفی جهت ترجمه توسط گروه ترجمه در روز کارگاه
لازم به ذکر است اولین کارگاه پس از برگزاری آزمون جذب و تصحیح اوراق و اعلام نتایج با عنایت به هماهنگی به عمل آمده از طریق مدیر علمی کار گروه ترجمه خانم محسنی پس از هماهنگیهای لازم با معاونت محترم پژوهشی در 11 و 14 تیر با تدریس خانم سبکروح برگزار گردید.
از این رو موارد ذیل جهت برگزاری کارگاه خدمتتان به شرح ذیل اعلام می¬گردد:
1ـ شناسایی مدرس آشنا با اصلاحات فلسفی و هماهنگی با مدرس کارگاه
2ـ تهیه متن پیامک جهت ارسال به پذیرفته گان در خصوص زمان و مکان شرکت در کارگاه اصطلاحشناسی واژگان تخصصی عربی (فلسفه و کلام)
3ـ هماهنگی زمان و مکان برگزاری کارگاه با امور اداری
4ـ هماهنگ پذیرایی ورود اعضا و مدرس به دانشگاه و اعلام اسامی با امور اداری
5ـ تهیه راهنمای محل برگزاری کارگاه و نصب آن در محوطه
6ـ تهیه کاربرگهای مورد نیاز از قبیل: نظرخواهی کارگاه؛ حضور و غیاب و ....
7ـ هماهنگی با مدرس جهت تکثیر اطلاعات مورد نیاز کارگاه
8ـ تهیه و آماده سازی ملزومات مورد نیاز از قبیل نمونه چکیده¬ها
9ـ حضور و غیاب از شرکت کنندگان
10ـ هماهنگی جهت ضبط و فیلم برداری از کارگاه با معاونت پژوهشی
11ـ رایزنی و هماهنگی کلیه امور با مدیر کل و معاون محترم پژوهشی
12ـ تهیه گزارش از برگزاری کارگاه
13ـ دعوت از ریاست و معاونت و مدیر کل محترم پژوهشی جهت حضور در کارگاه
14ـ بایگانی اسناد و مدارک مربوط به کارگاه
15ـ تسویه حساب با مدرس کارگاه
16ـارسال چکیدههای فلسفی جهت ترجمه توسط گروه ترجمه در روز کارگاه
نتایج حاصل از نظرسنجی
معیار ها | ردیف | موارد | میانگین |
توانایی علمی استاد | 1 | تسلط مدرس بر موضوع | 93% |
2 | تسلط مدرس در ارائه محتوا و مطالب | 91% | |
3 | توانایی در برانگیختن حاضران به تفکر و تعمق بر موضوع | 85% | |
4 | توانایی مدرس در پاسخگویی به سؤالات و ابه | 90% | |
5 | استفاده مناسب و کافی از وسایل کمک آموزشی مثل ویدئو،برنامه کامپیوتری و ... | 68% | |
6 | میزان نظم و انضباط در کارگاه | 86% | |
7 | استفاده مناسب از زمان (مدیریت زمان) | 85% | |
محتوا ی آموزشی | 8 | جدید و نو بودن محتوا | 85% |
9 | انسجام و سازماندهی محتوا | 88% | |
10 | مطابقت موضوع ومحتوای ارائه شده با نیاز های علمی شما | 76% | |
11 | مفید بودن مباحث و محتوای کارگاه | 85% | |
موارد اجرایی | 12 | زمان و مکان برگزاری کارگاه | 83% |
13 | نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات کارگاه | 91% |
نمودار آماری نظرسنجی
تحلیل آماری:
طبق نظرسنجی به دست آمده، هر سه مورد: توانایی علمی استاد و محتوای آموزشی و موارد اجرایی در وضعیت بسیار خوب استنباط میشود و به نظر میرسد استفاده از وسایل کمک آموزشی، موجب بهرهوری بهتر مخاطبان از این گونه کارگاهها گردد.نمایی از برگزاری کارگاه



نظر شما :