پیام تسلیت رئیس پردیس به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور حماسه جاودان ایثار، آزادگی، حقطلبی و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان است؛ قیامی که برای همیشه در تاریخ بشریت، بهعنوان نماد مبارزه با ظلم، دفاع از کرامت انسانی و پاسداری از ارزشهای الهی باقی خواهد ماند.
اینجانب فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری اهل بیت(ع) و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و عموم ملت شریف ایران به ویژه اساتید معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز دانشگاه امام صادق(ع) تسلیت عرض مینمایم.
امید است با تأسی از سیره نورانی امام حسین(ع) و درسهای ماندگار عاشورا، در مسیر مسئولیتپذیری، عدالتخواهی، اخلاقمداری و خدمت صادقانه به جامعه، بیش از پیش گام برداریم.
از درگاه خداوند متعال، قبولی عزاداریهای همه دلدادگان مکتب حسینی و توفیق پیروی از آرمانهای بلند آن حضرت را مسئلت دارم.
قدسیه مهدوی
رئیس پردیس خواهران

نظر شما :