انتشار شماره ۳۰ فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام

فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام دوره 13 شماره 30 (پاییز 1404) منتشر شد. این شماره دربردارنده 6 مقاله علمی است که محصول پژوهش 12 نفر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دکتری از دانشگاههای شهید باهنر کرمان، اصفهان، شیراز، امام صادق (ع)پردیس خواهران، فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی است.
با افتخار اعلام میداریم نشریه علمی و وزین علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، پس از ارزیابی های صورت گرفته از سوی کمیسیون نشریات وزارت علوم، در سال 1403، برای دومین سال متوالی، موفق به اخذ رتبه «الف» شد و فصلنامهعلوم تربیتی از دیدگاه اسلام در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (isc) در لیست نشریات هسته" قرار گرفته است.
مشخصات مقالهها:
■ الگوی پویای تربیت اقتصادی – حرفهای بر اساس سند تحول بنیادین در برنامه درسی دوره ابتدایی
شهربانو خشکاب/ استادیار گروه مدیریت آموزشی، دانشگاه فرهنگیان
■ مؤلفههای «خرد» و دلالتهای آنها در اصول تربیت دینی
سید مهدی روستا / دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه شهید باهنر کرمان
سید حمید رضا علوی / استاد بخش علوم تربیتی، دانشگاه شهید باهنر کرمان
مراد یاری دهنوی / دانشیار بخش علوم تربیتی، دانشگاه شهید باهنر کرمان
■ در جستجوی نسبت طبیعت و تربیت: واکاوی تجربه مدارس طبیعت در ایران از منظر مبانی تربیتی و برنامه درسی
سمیه رام / استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان
■ مؤلفههای سازنده دانشگاه اسلامی: یک پژوهش فراترکیب
محمدحسین رونقی / دانشیار بخش مدیریت، دانشگاه شیراز
جواد نظریان جشنآبادی / دکتری بخش مدیریت، دانشگاه شیراز
■ چارچوب مفهومی آمایههای ذهنیِ مدیران مدارس مبتنیبر سیره انبیا در قرآن مجید
نفیسهالسادات امامی / دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، دانشگاه اصفهان
نیکو دیالمه / دانشیار گروه معارف اسلامی و علوم تربیتی، دانشگاه امام صادق(ع)
خدیجه ابوالمعالی الحسینی / استاد گروه روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال
■ بررسی دیدگاه انسانشناسی ابنمسکویه و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت
مجتبی پورکریمی هاوشکی / استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان
احمد یعقوبی / استادیار گروه معارف، دانشگاه فرهنگیان
نشانی سامانه فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام:

نظر شما :