انتشار شماره ۱۹ دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام
دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام شماره 19 منتشر شد. این شماره دربردارنده 12 مقاله علمی پژوهشی و علمی ترویجی است که محصول پژوهش 31 نفر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دکتری از دانشگاههای تهران، خوارزمی، تربیت مدرس، علامه طباطبائی (ره)، امام صادق (ع)، حضرت معصومه (س)، امام حسین (ع)، لرستان، سیستان و بلوچستان، آزاد اسلامی و فرهنگیان است.
بررسی پژوهشهای انجامشده مرتبط با سند تحول بنیادین آموزشوپرورش ایران: یک مطالعۀ فراترکیب. صفحه 5-47
مدل علّی عملکردن به باورهای دینی با رفتارهای مدنی- تحصیلی: نقش میانجیگری اخلاق تحصیلی. صفحه 49-70
تدوین الگوی مشاورۀ رشدی با تأکید بر سِیر زمانی رشد و ابعاد مسئولیت فرد براساس آرای اندیشمندان مسلمان. صفحه 71-106
فاطمه قاسمی نیائی؛ معصومه اسمعیلی؛ فریبرز باقری
رابطۀ ساختاری هوش هیجانی و تمایزیافتگیِ خود با ثبات ازدواج: نقش میانجیگری صمیمیت. صفحه 107-136
امیر حسین شاه نوش فروشانی؛ پانته آ جهانگیر؛ احمد باصری
مصادیق هنجارهای اسلامی درمیان دانشآموزان پسر دورۀ متوسطۀ دوم. صفحه 137-174
بررسی تطبیقی مبانی معرفتشناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی. صفحه 175-208
طاهره سادات امینی؛ محسن ایمانی نائینی؛ علیرضا محمودنیا؛ حمیدرضا رضازاده بهادران
تبیین الگوی نقش مدیرانآموزشی در فرایند توسعۀ فرهنگی: یک نظریۀ دادهبنیاد. صفحه 209-246
زهرا ادیبی؛ اکرم گودرزی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی
اثر رهبری معنوی اسلامی بر سلامت معنوی معلمان با نقشهای میانجی سرمایۀ معنوی و هوش معنوی. صفحه 247-268
الگوی شبکه محور حکمرانی آموزش وپرورش مبتنی بر نهج البلاغه. صفحه 269-302
پروین بصیرپور؛ محمد علی نادی؛ فریبا کریمی
طراحی مدل عوامل ارتقای سطح علمی، فکری و فرهنگی دانشآموزان در کانونهای فرهنگی- تربیتی کمیتۀ امداد امام خمینی (ره). صفحه 303-328
محمد قیصرزاده؛ فرانک موسوی؛ علیرضا قاسمی؛ محمد جواد کرم افروز
تبیین رابطۀ سلامت معنوی با انواع قلوب هشتگانه در قرآن کریم. صفحه 329-355
راهکارهای مدیریت عواطف (حب و بغض) در رهیافت قرآن و حدیث. صفحه 357-386
سید رضا موسوی
نشانی سامانه دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام:
نظر شما :