انتشار شماره ۱۷ دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام

۰۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۱ کد : ۳۹۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۵۴

 انتشار شماره 17 دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام 

هفدهمین شماره دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام منتشر شد. این شماره دربردارنده 12 مقاله علمی پژوهشی و علمی ترویجی است که محصول پژوهش 32 نفر از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دکتری از دانشگاه‌های اصفهان، امام صادق (ع)، خوارزمی، تهران، فردوسی مشهد، شهید باهنر کرمان، آزاد اسلامی، فرهنگیان، بیرجند و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور است.

مشخصات مقاله ها:

1- بهره‌گیری از ابعاد موقعیت در برنامۀ درسی آموزش دینی صفحه 5-31

مریم شریفی دروازه؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری

10.30497/esi.2021.241180.1474

2- واکاوی تربیت زیستمحیطی مبتنی‏بر آموزه‌های قرآنی. صفحه 33-64

منیژه ارباب سیر؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ جهانبخش رحمانی

10.30497/esi.2021.241149.1471

3- مرور نظام مند پژوهش های قرآنی مرتبط با تربیت اجتماعی. صفحه 65-91

لیلا خسروی مراد؛ زهرا فیضی

10.30497/esi.2022.241557.1479

4- سبک زندگی اسلامی در برنامه درسی دوره‏ ابتدایی. صفحه 93-133

زهره کرمی

10.30497/esi.2022.242056.1499

5-  مدل نظری مدیریت جهادی در اسناد تحولی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران. صفحه 135-166

زهره موسی زاده؛ فرشته مقدم؛ سوسن کشاورز

10.30497/esi.2022.241879.1493

6- الگوی شبکه‌محور بهزیستی روان‏ شناختی قرآن کریم مبتنی‌بر تفسیر نمونه. صفحه 167-195

محمد علی نادی؛ غفار خانی

10.30497/esi.2022.242237.1504

7- ابعاد و نشانگرهای ویژگی های پیروان در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم. صفحه 197-231

حسن رضا زین آبادی؛ بیژن عبدالهی؛ معصومه شبستری؛ مریم عدلی

10.30497/esi.2022.242351.1510

8- رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد. صفحه 233-264

محمود سعیدی رضوانی؛ فاطمه غلامی؛ محمدمهدی محبی

10.30497/esi.2022.242590.1521

9-  طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی معنوی. صفحه 265-294

فرشاد سلیمانی؛ سوسن لائی؛ محمد جواد کرم افروز؛ الهام کاویانی

10.30497/esi.2022.242783.1531

10- تأثیر آموزش‌دهی مهارت‌های فرزندپروری اسلامی بر کیفیت رابطۀ مادر- کودک، بهزیستی روان‌شناختی و خودکارآمدیِ والدگریِ مادران. صفحه 295-327

الهه باقری سجزی؛ زهره لطیفی؛ عظیمه السادات عبداللهی

10.30497/esi.2022.241785.1488

11. اصول حاکم بر تربیت فرزند از منظر سیره تربیتی والدهای قرآن کریم. صفحه 329-357

مژده علیزاده

10.30497/esi.2022.241697.1483

12. روایت نهج البلاغه از اخلاق حرفهای مدیران. صفحه 359-389

آیت محمدی؛ جواد کیهان؛ کریم اسگندری

10.30497/esi.2022.242003.1496

نشانی سامانه دوفصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام:

https://esi.journals.isu.ac.ir


نظر شما :