روابط عمومی
امروز در سازمانها، شناخت، درک متقابل و ارتباط به منظور دستیابی به اهداف، به عنوان یک اصل اساسی مدیریت پذیرفته شده است. این نوع ارتباط که از آن به روابط عمومی یاد میشود. یکی از مهمترین عوامل مؤثر در سرنوشت هر سازمان و گروه محسوب میشود. در دنیای امروز روابط عمومیها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامهها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی میشوند. اهداف کلان روابط عمومی به شرح زیر است:
- ارتباط با ارگانهای مختلف به منظور شناساندن جایگاه پردیس، تبلیغ و جذب همکاریهای همه جانبه
- ارتباط با مدارس کشور به ویژه مدارس برتر و اسلامی به منظور تبلیغ و جذب داوطلبان مستعد و متعهد از طریق مدیران و مشاوران آموزشی
- همسو نمودن اردوهای علمی و سیاحتی و زیارتی در همه سطوح دانشگاه از طریق ارتباط با ارگانها
- ارتباط با دانش آموختگان به منظور جذب نیروی پژوهشی و آموزشی و بهره مندی پردیس از نیروهای کارآمد متخصص و متعهد شناخته شده در این زمینه
- تولید اخبار و گزارشهای ویژه پردیس و انعکاس آن از طریق نشریات و سایت
- تبلیغ و شناساندن پردیس و اهداف متعالی آن در سطح کشور و در حد امکان خارج کشور
- تهیه، جمع آوری و چاپ فعالیتهای دانشگاه به منظور تبلیغ و شناساندن پردیس در سطوح مختلف مراکز علمی و اجتماعی کشور