چهارمین دوفصلنامه پژوهشی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۴ کد : ۹۹۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶
چهارمین دوفصلنامه پژوهشی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام ویژه بهار و تابستان 1394 با موضوعاتی به شرح ذیل به دبیری دکتر سمانه خلیلی به سردبیری دکتر افضل السادات حسینی همراه با نمایه موضوعی دوفصلنامه منتشر شد.

چهارمین دوفصلنامه پژوهشی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام ویژه بهار و تابستان 1394 با موضوعات ذیل به دبیری دکتر سمانه خلیلی و به سردبیری دکتر افضل السادات حسینی  همراه با نمایه موضوعی دوفصلنامه منتشر شد.

علاقه مندان جهت بهره گیری از محتوای علمی مقالات می توانند به سایت نشریات دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران؛ پایگاه نشریات علمی کشور Magiran.ir مراجعه فرمایند.

پیشایندهای بسترآفرین رفتار فرانقشی در سازمان‏های آموزشی از منظر قرآن کریم

نیکو دیالمه / استادیار گروه علوم تربیتی و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق7              

منا افضلی قادی / دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه امام صادق7 

دلالت‏ های تربیتی مفهوم قرآنی "شاکله" بر اساس رهیافت علامه طباطبایی در تفسیر المیزان

 سکینه سلمان ماهینی / دانش‌آموختة دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت‌مدرس و مدرس دانشگاه شهید بهشتی

احد فرامرز قراملکی / استاد گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه تهران 

ماهیت، علل و راه‏کارهای پیش­گیری و مهار خشم از دیدگاه اندیشمند مسلمان ابوزید بلخی

زهره موسی‏ زاده / استادیار گروه علوم تربیتی و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق7

فاطمه ملایم / استادیار گروه زبان عربی دانشگاه امام صادق7

 بررسی اثربخشی مراسم اعتکاف در سلامت روان و شادکامی دانشجویان

فریبا در تاج / دانشجوی دکترای تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی(ره ) و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور کرمان

ذبیح اله اللهی / دانشجوی دکترای تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی

بررسی تطبیقی اهداف تربیتی از دیدگاه برزینکا و مبانی سند تحول بنیادین نظام تربیت جمهوری اسلامی ایران

علیرضا صادقزاده قمصری / استادیار گروه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس

معصومه رمضانی / دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران

بررسی مبانی فلسفی و روان‏شناختی برنامه ­های درسی انسان­گرا و جایگاه این برنامه در نظام اسلامی

ابوالفضل غفاری / دانشیار گروه فلسفه و تعلیم و تربیت دانشگاه فردوسی مشهد                      

ملیحه رجائی / دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه فردوسی مشهد

تحلیل ابزار ارزشیابی عملکرد آموزشی استادان

پروین احمدی / دانشیار گروه مدیریت و برنامه آموزشی دانشگاه الزهرا(س)                                   

معصومه آهویی / دانش‏ آموخته کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی  


نظر شما :